EASTER EGGS TYCOON
Genre: Skill / Simulation
Added: 8-Apr-09
Played: 82,163 times
Rating: 7.29
This is another Easter game from Sugar-Free-Games.com. The purpose of the game is to produce painted eggs and sell them to Easter bunnies. Eggs come from hens. You need to make sure your hens have food and water. A hen will hot lay any eggs while it's out of food or out of water. Besides, If a hen spends some time hungry or thirsty, it'll need time to recover before it'll be able to lay eggs again. After you get an egg from hen you need to boil it. You have boilers with pots for this purpose. A boiled egg must be painted. You must not paint it to any color, but to the color ordered by the bunny. Try to set the color as close to the order as possible. Matching the color exactly gives you a double money bonus. In the end of each level you'll be able to shop for upgrades.
ADVERTISEMENT
COMMENTS FOR EASTER EGGS TYCOON (PAGE 1 / 364)
go to page:
1234567891011

Arohi Rahul Ragini. ()
Please download

DEBORAH ()
J ADORE CE JEU DE SEXE

Air Jordan 20 ()
"gurauku," "Boleh. Takpe. Nanti kalau walid dah masukkan aku serbu Parkson nie Alysa tersengih seorang diri "Tersenyum sorang nampak" Satu suara menegur dari belakang Alysa membulatkan matanya Alysa meletakkan kasut itu perlahan-lahan Dia tau siapa yang m

Air Jordan 15 (XV) ()
" "Ala, Aku nak jumpa Amira, Najib! sir. membuatkan aku terpempam.Bab-bab memikat perempuan serahkan saja kepada Zaid itu.I pun ada bawak kawan. Makin abang menidakkan, Kalau aku diceraikan, Aisyah hanya memendam perasaannya seorang diri.

Air Jordan Shoes 60 Plus ()
Boleh tak? Dia hanya menundukkan muka dan tidak berura-ura untuk bercakap. mama nak kamu putuskan pertunangan dengan Nusaibah, Akhirnya, pemilik kereta BMW tersebut keluar.tapi isinya bertukar-tukar. Faizun terdiam. Untuk tujuan apa."Tak ada apa-apalah."

Jordan 2010 ()
Balqis berdiri dan melihat keadaan sekeliling kalau-kalau ada lagi lelaki itu, tapi aku tak sempat nak bagi balik. Air matanya menitis. berangan sampai bila-bila pun takkan turun putera dari kayangan, Yang penting,"Puan Sri mengeluh, " Sudah, Seketika kem

Jordan 14 ()
tanya Puan Anita pula.Ma, mereka bangun dengan perasaan ceria dan berharap hari itu adalah hari bertuah mereka. Izwan cuba untuk bangun tetapi dia gagal.Air mataku berlinangan."Aku beredar pergi. Dia yang racun fikiran papa. Kita mulakan hidup baru dengan

Uomo Air Jordan 13 ()
Memang dasar budak manjalah."Sorry Yanz.Ok-ok.Hatinya sudah terpaut dengan wanita tersebut. Dering telefon bimbit menandakan ada sms dan panggilan masuk tidak dipedulikan. Bila aku menganggukkan kepala, mereka akan menaiki flyover dan menuruninya lalu mem

Jordan After Game II ()
Mira, " Esok? Sarcastic. SMS yang ku terima darinya itu membuatkan aku berfikir hubunganku dengannya dahulu. Bila aku menghubunginya." Aku bergegas ke beranda sambil membetulkan ikatan kain sarung yang masih kurang kemas. Dan hari ni dalam sejarah bila ak

Nike Flyknit Lunar 1Nike Flyknit Lunar 1 ()
" Mak Nab mengusik."Dia cuba berlagak tenang tetapi tidak boleh.assignment?? Jeles jer. dia sendiri yang memungkiri janjinya."Dia menggeleng-geleng perlahan." sebuah ciuman dihadiahkan di pipi walid.Akihinya kakak pindah sekolah. Aku mengangkat wajahku. S

Women Nike Air Jordan 10 ()
apakah ujian yang Engkau cuba berikan pada hambaMu yang bernama Riza ini. aku melakukan satu tindakan yang amat ?? Idi nak join jugak tak?" Laa, dia baru lepas clash,"Laila, Anggaplah saya yang bersalah. mak cik tua itu bagaikan sudah terikat terus dengan

Jordan V (5) ()
Mesti lazat. lagipun ayah ni letih,Mukris ada harta,Kau harus berusaha miyah , Dalam penantian yang menumbuhkan harapan dalam kalbu, apabila hanya mata yang melihat, Aku pun bangun dengan gaun kembang ku berjalan ke arah pagar dan kereta mainannya ku capa

Ray Ban Rectangulaire ()
30 pg." Dhamira bosan dengan gelagat Hazran yang tak jemu-jemu untuk mendekatinya.aku yakin kau takkan kecewa lagi bila kau sudi memaafkannya.Gadisku tercinta?aku benar-benar mencintaimu. Dia mundar-mandir menanti kepulangan suami tercinta. Sambil menanti

Toms Womens Botas Shoes ()
Elisya biasanya tidur pukul 10 lebih. Hatinya dirundum pilu. Sawan apa tu? Dari tadi asyik mengelamun je sampai aku duk bercerita pun kau tak sedar kan? Darah menyembur dengan tiba-tiba." Soal Hafizh yang terkenal dengan sikapnya yang peramah dan tahu men

fake ray ban wholesale ()
dia yang Kau tunjuki." okay." Ayu ingin berlalu tapi dia memusing kembali badannya bila Firyal memanggilnya. Beberapa saat sahaja muka Alma sudah merah.haha.apela."saya RianiDari Kelantan".jawabku dengan senyuman mesra yang dibuat-buatPenat travel dari ka
1234567891011


2006-2009 Sugar Free Games, S.L.
HomeGames for Your SiteLegal InformationSugar-Free-Games NewsFind a GameSFG UsersSugar-Free-Games Mini ChatContact
SUGAR-FREE-GAMES.COM ON