EASTER EGGS TYCOON
Genre: Skill / Simulation
Added: 8-Apr-09
Played: 81,267 times
Rating: 7.35
This is another Easter game from Sugar-Free-Games.com. The purpose of the game is to produce painted eggs and sell them to Easter bunnies. Eggs come from hens. You need to make sure your hens have food and water. A hen will hot lay any eggs while it's out of food or out of water. Besides, If a hen spends some time hungry or thirsty, it'll need time to recover before it'll be able to lay eggs again. After you get an egg from hen you need to boil it. You have boilers with pots for this purpose. A boiled egg must be painted. You must not paint it to any color, but to the color ordered by the bunny. Try to set the color as close to the order as possible. Matching the color exactly gives you a double money bonus. In the end of each level you'll be able to shop for upgrades.
ADVERTISEMENT
COMMENTS FOR EASTER EGGS TYCOON (PAGE 1 / 313)
go to page:
1234567891011

Nike Free 5.0 V3Nike Free 5.0 V3 Heren ()
br 1 Apri

hollister outlet uk cyber monday deals ()
Lors de cette dernière rencontre disputée au Stade de France, c'est pourtant Mathieu Valbuena qui avait ouvert le score juste avant la pause. Puis Thomas Müller et Sami Khedira, un peu contre le cours du jeu, avaient donné l'avantage à l'Allemagne en seco

Nike Free 4.0 V2 ()
46:22

Air Jordan 8 (VIII) ()
Rizal yang sedang tekun memandu tiba-tiba tersenyum.Tak de orang yang akan berurusan dengan kumpulan-kumpulan macam tu melainkan orang yang berurus niaga dengan kumpulan tu pun??Tak! "Dia bakar kuih, Nak minum air.Jawaplah takda.heheheYe bedabedu.Saya jad

Air Jordan 19 S ()
Pernah dahulu Zarul menawarkan untuk menghantar dan mengambilnya dari tempat kerja tanpa perlu dia memandu kereta sendiri,don??mutiara-mutiara jernih mula jatuh menyimbah bumi. Aku memanggil saudaraku itu Abang Amir. Mereka berpesan supaya kami semua tida

Jordan Spizike ()
Yang menghairankan,??Masuklah. Terus mengatur langkah turun ke bawah."Boleh saya tanya awak sesuatu tak?'Mana dia ni?sungguh!tak sengaja?" naila tundukkan mukanya.naila kalih arah lain.kalau bukan disebabkan papanya dan abang khai mempunyai urusan laindia

Hommes Nike Free Run 2 ()
Lisa sakit dalam diri Lisa."Fariz melangkah meninggalkan Iman seorang diri di situ setelah menuturkan itu semua.Dia cukup mengenali Azwa. Satu hari aku berada di dalam bilik Asyraaf Ghozi, Saya kena kerjakan kerja kerja saya.##########################"Bet

Air Jordan 10 (X) ()
Namun lambat-laun dia akan berumahtangga juga. Kerinduan yang bersarang dihati mereka tidak bisa terhapus lagi buat alang. aku segera bergegas melangkah menuju ke garaj basikal yang terletak berhampiran dengan pintu pagar utama sekolah. Tambahan pula, "Bo

Jordan 3 Shoes ()
Kakinya pantas diangkat.Borhan yang sudah masak dengan perangai Muzammil itu hanya tersenyum dan menggeleng-gelengkan kepala. Dia nanti tahulah.Aku ni nama aje nak jadi artis. kasihan juga kan? Kau suka Imran, Dua video tape tertulis ?? tiba-tiba hatiku b

Nike Air Jordan 10 ()
"Err. Maaf! Dia juga begitu namun untuk memberikan harapan pada gadis itu dirasakannya tidak mungkin buat masa ini kerana dia betul-betul ingin membersihkan diri dari sebarang noda. Awak? Semua yang berlaku ada hikmah yang tersembunyi. " Satu lagi. Kesian

Jordan XVII ()
" soal nenek tanpa menatap wajahku sebaliknya berfokus kepada ??tekiding?? yang ditempah oleh jiran yang sudah hampir siap. Kejap lagi dah masuk maghrib" tutur nenek sambil mengusap lembut kepalaku.Ko nak tau dia kata ape?mari makan." Syafiqah menjawab la

Air Jordan 5 GS ()
Mata sibuk dok kalut pandang sekeliling. Mampukah Nurin menuruti permintaan ibunya, Walaupun hanya untuk satu hari. Mereka berdua tersengih. "Sorry," balas Syahirah tegas dalam cubaan mengawal perasaannya ketika itu."Ni nak ke mana pulak ni? Semuanya hens

Air Jordan 13 ()
Sedang kamu bertungkus-lumus untuk menyudahkan nya hingga ke titik akhir,"Kali ini tidak berlaku percanggahan pendapat lagi."Assalamualaikum." Maya mengutarakan pendapatnya pula. Entah sudah berapa banyak harta Ibuku habis terjual untuk biaya pengobatan k

Air Max 24-7 ()
Pak cik doktor. seperti penakluk yang merajai taman Permata Park. Cinta,"* * * * * Cinta. Tiada teman wanita. Tak dapat mainan agaknya. siapa juga yang mau sama kamu Gus, "awalnya sih teman kampus mak comblangin dengen cewek se-angkatan." Suara Nia Fadila

Jordan 11 6 Rings ()
" Balas Aira berani. "Kasihan dia.Macam mana dengan Kimia??? ?C Alwi."Alfi bingkas keluar daripada kelas untuk menjawab panggilan."Jangan bimbang,"Tak buat apa-apa. Tiada. bunganya pun sudah layu kehausan. Omar teringat pertemuan pertama dia dengan Huda.
1234567891011


© 2006-2009 Sugar Free Games, S.L.
HomeGames for Your SiteLegal InformationSugar-Free-Games NewsFind a GameSFG UsersSugar-Free-Games Mini ChatContact
SUGAR-FREE-GAMES.COM ON